środa, 4 czerwca 2014

Powolutku, pomalutku... do Świąt daleko :)

Nie zdążyłam, nie dałam rady, nie zmieściłam się w terminie, a wszystko przez brak dostatecznego światła dziennego, a słoneczka zwłaszcza.
Moje oczy buntują się już na kolorową kanwę i w ogóle na wyszywanie w szarobure dni.
Dla mnie Świąteczny SAL 2013 będzie trwał nadal i pewnie zakończę go z końcem lata, co wyjdzie mi na plus, bo gotowa ozdoba będzie spokojnie czekała na Święta, a ja zajmę się innymi sprawami. :)))

Tak wygląda moja robótka dzień dzisiejszy.



W kolejne, słoneczne dni powstanie coś na środku.

1 komentarz:

  1. Trenger du et lån?
    Har du et dårlig rykte?
    Trenger du penger for å betale regningene?
    Du må starte en ny virksomhet?
    Har du et uferdig prosjekt tilgjengelig på grunn av dårlig finansiering?
    kontakt oss innen

    E-post via: loanerjovita.loanlender.org@gmail.com
    FØRSTE INFORMASJON TRENGES
    1. Fullt navn:
    2. land:
    3. adresse:
    4. stat:
    5. kjønn:
    6. sivilstatus:
    7. okkupasjon:
    8. Telefonnummer:
    9. Månedlig inntekt:
    10. E-postadresse:
    11.Lånebeløp som trengs:
    12. varighet:
    13. Lånets formål:
    14. lånetype:
    15. Hvordan kjenner du oss (REF):
    16. Har du tidligere søkt:
    Så snart vi mottar informasjonen din, blir lånet ditt behandlet

    OdpowiedzUsuń