wtorek, 19 listopada 2013

Początek :)

Witajcie Dziewczyny :)

Plany odnośnie koloru kanwy i mulin udało mi się zrealizować, początkowo dopełnieniem białej muliny miała być złota nitka. Ostatecznie wybrałam lekko oliwkową Ariadnę, która ładnie komponuje się z zieloną kanwą. Miałam dylemat w jakiej formie zrobić bieżnik i ostatecznie podjęłam decyzję o zrobieniu 3 gwiazdek w jednym rzędzie, ewentualnie 5 gwiazdek o ile wystarczy mi cierpliwości ;)
Trzeba przyznać, że wzór jest bardzo uzależniający :) Najfajniejsze jest to że haftuje się z pamięci. 
  
A wykończenie?? plan mam bardzo ambitny, chociaż nie wiem jak mi wyjdzie z realizacją ;) Planuję zrobić białą koronkę frywolitkową, a co z tego wyjdzie to się okaże ;)
.................
Pozdrawiam serdecznie :)
i życzę miłego salowania :) 

4 komentarze:

  1. Zapowiada się śliczny bieżnik. :)
    Też myśłałam o frywolitce, którą ostatnio bardzo polubiłam, ale to jeszcze pewna niewiadoma jest. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory i tyyyyyyyle już masz.
    Zazdroszczę i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń