poniedziałek, 30 grudnia 2013

Skończyłam!

Tak oto wygląda ostateczna wersja mojego bieżnika, który ze względu na wielkość  powinnam chyba nazywać serwetą ;)
Wielkość - łącznie z koronką - to 45cm x 28cm.
Materiały: zielona kanwa, mulina Ariadna - biała i 611.
Koronka frywolitkowa: biała Aida 10.

Zbliżenie na wykończenie lewej strony: 
Zielona nitka (wyciągnięta z takiej samej kanwy), której użyłam do wykończenia brzegów była dobrym pomysłem, szew jest prawie niewidoczny.  Natomiast sam pomysł - czyli zrobienie czegoś użytkowego - był genialny. 
.............................................
Dzięki za zorganizowanie i wspólną zabawę :) 

5 komentarzy:

  1. ślicznie się prezentuje :)
    A u mnie powstaje dopiero 3 gwiazdka :(
    ale walczę, walczę.......

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna serwetka !!! Gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ślicznie wyszło!!!! Brawo, brawo, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Napatrzeć się nie mogę :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale CUDO!!!
    Piękności!
    Wielkie brawa!!!

    OdpowiedzUsuń