sobota, 14 grudnia 2013

Widzę koniec... ;)

... haftowania :D
Haftowanie, prucie, zmiany, nowe pomysły, haftowanie, prucie... itd... itd... Tak wyglądała praca nad tym bieżnikiem.  Po wyhaftowaniu  części ze wzoru, u mnie to 3 gwiazdki w jednym rzędzie i ramka, okazało się, że wyszło maleństwo 28cm x13.5cm. W sumie już mi się coś kołatało po głowie żeby dorobić do tego tą frywolitkowa koronkę i po sprawie, jednak odgoniłam ten pomysł i dorobiłam drugą ramkę :D Sam haft ma teraz 34cm  x 18,5cm natomiast całość 44cm x 26cm. Brzegi przeszyłam ręcznie nitką wyciągniętą z takiej samej zielonej kanwy, dzięki czemu w ogóle nie widać szycia :D
Teraz tylko muszę supłać frywolitkę :) A to wyzwanie, ponieważ muszę usupłać prawie 1,5 m frywolitki :D
 
Pozdrawiam serdecznie :D

2 komentarze:

  1. Wygląda fantastycznie ..............
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielona wersja pięknie wygląda :), a dodatkowa ramka to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń